پرشین تون

ساخت وبلاگ

بازی طناب را ببر

 
 

 

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.


دریافت بازی :

 

 

ویدئویی از پیش نمایش  این بازی را می توانید در ادامه مطلب ببینید و یا این ویدئو را از اینجا دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1087 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:17

تریلر دیگری از دانشگاه هیولاها

 
 

با نزدیک شدن اکران انیمیشن دانشگاه هیولاها تریلرها یکی پس از دیگری منتشر می شوند . جدیدترین تریلر این انیمیشن زیبا که در تاریخ 31-3-92 اکران خواهد شد را با هم ببینیم

ویدئو تریلر را در ادامه می توانید ببینید و یا از اینجا دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 925 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:16

سه بازی فلش جذاب برای دوستدارن پرشین تون

 
 

در این مطلب 3 بازی زیبا و جالب  به نام های  Strike Force Heroes  -    Mini Commando   -  Screw the nut 3  را به شما معرفی می کنیم که هم جالبند و هم  هوش و سرعت عمل شما را به چالش خواهند کشید . تقدیم به دوستداران پرشین تون ...

 

 

 

 

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1283 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:15

ساخت انیمیشن آواز تیلچیسر

 
 

 

این انیمیشن خانوادگی – کامپیوتری با اقتباس از داستانی به همین نام نوشته تد ویلیام (Tad Williams) ساخته شده و به صورت سه بعدی نمایش داده خواهد شد. آهنگ تیلچیسر به عنوان اولین داستان از ویلیام نخستین بار در سال 1985 منتشر شد و داستان آن درباره ماجرای گربه ایست به نام فریتی تیلچیسر که چشمان یک گربه وحشی دنیای او را می پاید.فریتی که یک گربه نر زنجبیلی رنگ است ، خانه را ترک کرده و به دنبال دوستش هاشپد میگردد و در این راه سعی می کند معمای ماجرای گم شدن تعدادی از گربه ها را هم حل کند.در راه رسیدن به دادگاه سلطنتی گربه ها در هارار ماجرای او با یک بچه گربه به نام پانسکوئیک گره می خورد. ویلیام به عنوان دستیار تهیه کننده اجرایی در کنار سام ورثینگتون (Sam Worthington) حضور خواهد داشت. پروسه تولید اواخر امسال آغاز خواهد شد تا سال 2015 به نمایش عمومی درآید.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 880 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:13

انیمیشن روی چرخ های دوچرخه!

 
 

Monkey Light Pro یک اسکرین قابل حمل است که قابلیت پخش تصاویر ثابت و متحرک را دارد.این اسکرین از طریق بلوتوث به اسمارت فون متصل می شود و فایل مورد نظر که یکی از فرمت  های MPEG ، MOV و AVI است را دانلود می کند و با 256 چراغ LED که بر روی خودش دارد ، آن را نمایش می دهد.این اسکرین در دمای 10- درجه نیز کار می کند و کاملاً ضد آب است و تا حدود 5 ساعت نیاز به شارژ مجدد ندارد. کیفیت تصاویر پخش شده بر روی این اسکرین 12-bit است.

 

در ادامه عملکرد Monkey Light Pro را در ویدئو زیر ببینید یا از اینجا دانلود کنید .

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1023 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:13

انیمیشن کوتاه: زیر حصار

 
 

 

 

زیر حصار (به انگلیسی : Under the Fold) محصول کشور دانمارک می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ و به کارگردانی بو جال نیلسن (به انگلیسی: Bo Juhl Nielsen) ساخته شده است. جالب است ساخت بدانید این انیمیشن کوتاه ۷ دقیقه‌ای حدود ۹ ماه زمان برده است. داستان پویانمایی درباره پدری است که در خیابان‌ها به همراه پسرش، برای یافتن شغل پرسه می‌زند. جستجویی بی‌نتیجه در شهری ساکن. فرانک خسته و اندوه‌گین برای لحظه‌ای محو پسرش می‌شود. آیا پسرش می‌تواند راه خروجی برای فرانک از این دقدقه‌ها باشددانلود این انیمیشن برای دوست داران پرشین تون

goo.gl/S8SRk

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 939 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت: 20:10

بازی نجات سرباز گوسفند 2

 
 

 

 

در این نسخه گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند. در این بخش شما باید به گوسفندان بیشتر رسیدگی کنید چون این بار روباه مکار در کمین گوسفندان نشسته است. باید مواظب باشید چون علاوه بر روباه, جوجه ها, آبشارها, شبکه های عنکبوتی و غیره گوسفندان را تهدید می کند. این بازی در 66 سطح هیجان انگیز با گرافیک فوق العاده و محیطی شاد طراحی و ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

دانلود بازی برای دوستداران پرشین تون

goo.gl/wve44

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 950 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت: 21:43

تریلر جدید انیمیشن هواپیماها

 
 

قبلا از انتشار تریلر و خبرهایی از انیمیشن هواپیماها خبر داده بودیم  اما جدیدن تریلر دیگری از جدیدترین محصول دیزنی که در تابستان امسال اکران می شود منتشر شد. از این تریلر میشه فهمید که دیزنی باردیگه میخواد یکی از زیباترین انمیشن های امسال خودش را اکران کنه و به نظر این انیمیشن مورد استقبال دوستداران انیمیشن قرار خواهد گرفت .

 این کمدی ماجراجویانه در زمان اکران عمومی خود باید با «الیسیوم» اکشن علمی تخیلی جدید مت دیمون رقابت کند. جان کرایر در این انیمیشن صدای خود را به کاراکتر اصلی قصه به نام داستی قرض داده است که یک هواپیمای بی‌دست و پا است و در یک منطقه دورافتاده زندگی می‌کند. رویا و آرزوی قدیمی این هواپیمای ماجراجو این است که در دنیای رقابت‌انگیز مسابقات هوانوردی شرکت کند و مقام اول را به دست بیاورد اما فقط یک مشکل پیش روی او قرار دارد. داستی ترس از ارتفاع دارد و زمانی که در یک جای بلند قرار می‌گیرد سرگیجه می‌گیرد!

داستی با یاری و همکاری دوست همیشگی خود به نام اسکیپر و گروهی از دوستان جدید، تلاش می‌کند بر ترس خود غلبه کرده و به رویای خود رنگ واقعیت بدهد. کلی‌هال کارگردان انیمیشن کامپیوتری «هواپیماها» است. او در انیمیشن‌های قبلی کمپانی والت دیزنی (و از جمله «ماشین‌ها» 1 و 2) همکاری داشته است.رقم هزینه تولید «هواپیماها» به صورت رسمی اعلام نشده  اما گفته می‌شود حدود 90 میلیون دلار شده است.سازندگان فیلم شباهت‌های آن با «ماشین‌ها» را رد می‌کنند.

در ادامه این تریلر را مشاهده یا از اینجا دانلود کنید .

رسانه

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 926 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت: 21:42

انیمیشن کوتاه : ۲۳ درجه، ۵ دقیقه

 
 

۲۳ درجه، ۵ دقیقه (به انگلیسی: Twenty Three Degrees, 5 Minutes) نام انیمیشن کوتاه محصول کمپانی براون بگ فیلمز (به انگلیسی: Brown Bag Films) کشور ایرلند می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ و به کارگردانی داراگ او کونل (به انگلیسی: Darragh O'Connell) ساخته شده است. همچنین قابل ذکر است این انیمیشن کوتاه افتخار نامزدی بهترین پویانمایی جشنواره فیلم ایرلند در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارد. داستان انیمیشن درباره کاشفی است که سرمای شدید قطب، در حال منجمد شدن است و در همین حال داستان رویدادی که او را به اینجا کشانده است را تعریف می‌کند. داستانی طولانی از جوانی تا…

ویدئو این انیمیشن زیبا را  می توانید از اینجا دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 955 تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ساعت: 1:28

کنسول بازی جدید مایکروسافت رونمایی شد: Xbox One

 
 

 

 

و سر انجام Xbox جدید رونمای شد، نه با پسوند 720 و نه Infinity؛ بلکه خیلی ساده، Xbox One. دان متریک از شوق مایکروسافت به ارائه یک سیستم سرگرمی یکپارچه صحبت کرد تا همه پیچیدگی ها به کنار رود. یک سیستم ساده، سریع و کامل. اما این سیستم سریع و کامل چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از برجسته ترین ویژگی ها، قابلیت کنترل صوتی است. کافی است به آن بگویید "Xbox on" تا روشن شود و تلویزیون را هم روشن نماید و صفحه خانگی کاملا شخصی و آماده آپدیت زنده بازی ها را به نمایش بگذارد. صفحه ای با زبان طراحی آشنای ویندوز 8. با جسچرهای حرکتی که کینکت آنها را تشخیص می دهد، حرکت بین صفحات مختلف میسر می شود و کافی است بگویید "Xbox, Go Home" تا به صفحه خانگی برگردید. بگویید "Xbox, watch TV" تا ایکس باکس وان شما را به تماشای تلویزیون دعوت کند. بگویید "Xbox, game" یا "go to TV" یا "go to music" تا بلافاصله به جاهای مورد علاقه تان رهنمون شوید. بی درنگ و سریع با اینترنت اکسپلورر وبگردی کنید و ... الی آخر. از هر جایی در سیستم، می توانید دست های تان را باز کرده و مثل جسچر معروف pinch یا نشگون گرفتن -منتهی اینجا با دو دست- به صفحه خانگی برگردید. حالت جدیدی برای ایکس باکس داریم به نام Snap.

می توانید با گفتن Snap Inteet Explorer صفحه این مرورگر را در بخش سمت راست تلویوزین داشته باشید. پیشتازان فضا را در سمت چپ ببینید و در سمت راست به مرور وب بپردازید. نگاهی به زیر کاپوت. پردازنده دستگاه ساخت AMD   با یک CPU هشت هسته ای، 8 گیگابایت رم، 500 گیگابایت هارد دیسک، درایو بلو-ری، وای-فای 802.11n، پورت خروجی و ورودی HDMI و پورت یو اس بی 3 روبرو هستیم. در معماری نرم افزاری ایکس باکس وان، سه سیستم عامل وجود دارد. اولی Xbox OS است، دومی کرنل ویندوز و سومی رابط بین این دو برای ارائه عملکردی نرم حین سوییچ بین وظایف و چند وظیفگی.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 951 تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ساعت: 1:27

تریلر جدید بازی batman arkham :orginsمنتشر شد

 
 

تریلر بازی جدید waer broes یعنی سری بتمن منتشر شد . بازی BATMAN ARKHAM ORGINS در ماه ماه اکتبر برای سه پلتفرم اصلی منتشر میشود .در این تریلر شاهد لحظه هایی از مبارزه بتمن با دشمن خود Deathstroke هستیم. این عنوان در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۳، برای پلتفرم های PC, PS3, Wii U, و Xbox 360 منتشر خواهد شد.عنوان Batman: Arkham Origins Blackgate که برای عرضه برروی پلتفرم های ۳DS و Vita در نظر گرفته شده است، همزمان با عرضه جهانی بازی برروی پلتفرم های خانگی دیگر نیز عرضه خواهد شد.

تریلر این بازی زیبا را در ادامه ببینید یا از اینجا ویدئو را دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1006 تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ساعت: 1:25

تریلر انیمشن توربو (Turbo)

 
 

كارگردانی این انیمیشن را دیوید سورن - كارگردان انیمیشن ماداگاسكار- برعهده دارد كه به همراه درن لمكه یكی از نویسندگان انیمیشن پرطرفدار شرك برای همیشه، فیلمنامه این اثر را به نگارش درآورده اند.داستان "توربو" درباره‌ی حلزونی معلولی است كه آرزو دارد سریعترین حلزون دنیا شود و حادثه‌ای خارق العاده باعث می‌شود او به سرعت باورنكردنی دست پیدا كند.ز صداپیشگان این انیمشن می توان به رایان رینولد،اسنوپ داگ،ساموئل ال جکسون، پل جیاماتی،مایکل پنا،ریچارد دیل جنکینز، و میشل رودریگز اشاره کرد. این انیمیشن در تاریخ 7 ژوئن 2013 روی پرده خواهد رفت.

در ادامه تریلر این انیمیشن جذاب را مشاهده یا از اینجا دانلود کنید.

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 988 تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ساعت: 1:25

 

بازی Rayman Origins برای PC

 
 

همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman : Origins هم یکی از همین بازی ها می تواند باشد. شاید ظاهر و تصاویر کارتونی بازی، این شبهه را بوجود بیاورد که این بازی مخصوص کودکان است، اما نگاهی به تصاویر و تریلر های این بازی حرف دیگری برای گفتن دارند !

تا کنون نسخه های مختلفی از سری بازی های Rayman راهی بازار شده اند. بازیکنان نسخه های اصلی و Spin-offهای متعددی از این بازی را تجربه کرده اند که هر کدام از آن ها حال و هوای خاص خودش را داشته است. در چند سال گذشته شخصیت Rayman با موجوداتی به نام Rabbids مشاهده شد که اتفاقاً بازی های بسیار هیجان انگیز و خنده داری بودند. از طرف دیگر، Rabbidها آنقدر محبوب شدند که دیگر نیازی به Rayman نداشتند و این موضوع، دلیلی شد که دیگر Rayman در بازی ای دیده نشود.

اما سال گذشته Ubisoft فصل جدیدی را در بازی هایی که از روی این شخصیت ساخته می شدند، معرفی کرد. این بازی که در E3 سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، یک عنوان دو بعدی با فضای فانتزی بسیار زیبا بود که بازیکنان قدیمی را یاد نسخه های کلاسیک این سری از بازی ها می انداخت. Rayman Origins قرار بود مانند چند نسخه از سری بازی های Sonic که توسط Sega به صورت دانلودی عرضه شدند، راهی بازار شود. اما پس مدتی بی خبری از این عنوان، مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داد که سازندگان به یکباره اعلام کردند که این بازی روی دیسک عرضه می شود و دیگر خبری از بازی دانلودی نخواهد بود.

این موضوع خبر خوبی بود، چرا که نشان می داد این عنوان، بازی ای است که می تواند همه را شگفت زده کند. بازی Rayman Origins توسط استودیوی Montpellier کمپانی Ubisoft ساخته شده است که قبلاً بازی Beyond Good & Evil را ساخته و بازیسازی مانند مایکل انسل (Michel Ancel) در آن فعالیت می کند  برای دانلود این جا معراجعه کنیدgoo.gl/XQvoI

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1105 تاريخ : پنجشنبه 2 خرداد 1392 ساعت: 15:16

تیزر مبهم پلی استیشن 4 از سونی

 
 

حدود سه ماه پیش وقتی سونی پلی استیشن 4 را معرفی -و نه رونمایی- کرد همه ما متوجه فرق بین معرفی با رونمایی شدیم (ببخش سونی، ولی این عین واقعیت است). محصول اصلی بزرگترین غایب مراسم بود و تا به امروز هم عکسی از آن منتشر نشده. اما سونی در تقریبا یک روز مانده به مراسم رونمایی از ایکس باکس جدید یعنی محصول رقیب از شرکت مایکروسافت، دست به شیطنت زده و با انتشار تیزری در یوتوب، خبر داده که ماه آینده 20 خرداد (10 ژوئن) در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیک یا E3 Expo پلی استیشن 4 را رونمایی (!) خواهد کرد. سونی در ویدیوی ادامه مطلب، با برش های سریع، گوشه هایی از پلی استیشن جدید را نشان داده ولی حقیقتا چیز چندانی قابل تشخیص نیست. خود شما می توانید این تیزر کوتاه را ادامه مشاهده کنید. 

منبع:نارنجی

در ادامه این ویدئو را میتوانید ببینید یا از اینجا دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 996 تاريخ : پنجشنبه 2 خرداد 1392 ساعت: 15:11

تریلر من نفرت انگیز 2

 
 

دومین قسمت انیمیشن سینمایی "من نفرت‌انگیز2" که به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود را سینکو پائول و کن داریو به صورت مشترک نوشتند. به گفته سازندگان این انیمیشن سینمایی، از ویژگی‌های قسمت دوم این انیمیشن اضافه شدن شخصیت ویژه‌ای به نام ادوارد به جمع پرسوناژهای قبلی است . استیو کارل، کریستین ویگ، بنجامین برت.کن جنگو، میراندا کوسرو، راسل برند، استیو کوگان، موسیس آریس، الیس کیت فیشر، دانا گیر، ربیلی گمبرتولیو و اندر رابینسون صداپیشگان اصلی این انیمیشن سینمایی هستند .«من نفرت‌انگیز 2» قرار است 3 جولای امسال در آمریکا اکران شود.

در ادامه تریلر این انیمیشن را ببینید یا از اینجا دانلود کنید .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1338 تاريخ : پنجشنبه 2 خرداد 1392 ساعت: 15:10